Máte dotaz ohledně konkrétní záležitosti týkající se zpracování výplaty dávek nemocenského pojištění?

Pokud potřebujete poradit či zjistit bližší informace z oblasti výplaty dávek nemocenského, peněžité pomoci v mateřství nebo ošetřovného, nabízí se možnost využití služeb call centra pro oblast nemocenského pojištění. Kromě známého čísla 840 406 040 (tzv. barevná linka) je nově k dispozici běžné telefonní číslo 571 811 081. Pokud máte neomezený tarif nebo možnost čerpání volných minut, využijte tohoto nového kontaktu. Barevné linky se u většiny operátorů platí nad rámec volných minut či neomezeného tarifu, někdy jsou dokonce zpoplatněny zvýšeným tarifem.

Call centrum funguje v těchto úředních hodinách:

  • pondělí a středa:  8:00–17:00 hodin,
  • úterý a čtvrtek:   8:00–14:30 hodin,
  • pátek:                8:00–14:00 hodin.

Služba call centra tak šetří Váš čas, neboť nemusíte osobně navštěvovat jednotlivé okresní správy sociálního zabezpečení osobně či zbytečně telefonovat.

Diskuze k příspěvku má už 2 komentářů

  1. Jiřina Zacharová Odpovědět

    Dobrý den chci se zeptat proč mne nepřišli nemocenské dávky.Dnes je 28.4.2016 r.č.625403/0915.Předem děkuji Zacharová Jiřina

    • Markéta N. | Tým Příspěvky.cz Odpovědět

      Dobrý den,

      děkujeme za dotaz. Mrzí mě vaše těžkosti s výplatou nemocenské, musíte si zavolat přímo na správu sociálního zabezpečení a zeptat se na jejich infolince pro nemocenské dávky.

      Tel: 571 811 081
      Tel: 840 406 040
      Pracovnící správy sociálního zabezpečení Vám rádi odpoví.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *