Máte dotaz ohledně konkrétní záležitosti týkající se zpracování výplaty dávek nemocenského pojištění?

Pokud potřebujete poradit či zjistit bližší informace z oblasti výplaty dávek nemocenského, peněžité pomoci v mateřství nebo ošetřovného, nabízí se možnost využití služeb call centra pro oblast nemocenského pojištění. Kromě známého čísla 840 406 040 (tzv. barevná linka) je nově k dispozici běžné telefonní číslo 571 811 081. Pokud máte neomezený tarif nebo možnost čerpání volných minut, využijte tohoto nového kontaktu. Barevné linky se u většiny operátorů platí nad rámec volných minut či neomezeného tarifu, někdy jsou dokonce zpoplatněny zvýšeným tarifem.

Call centrum funguje v těchto úředních hodinách:

  • pondělí a středa:  8:00–17:00 hodin,
  • úterý a čtvrtek:   8:00–14:30 hodin,
  • pátek:                8:00–14:00 hodin.

Služba call centra tak šetří Váš čas, neboť nemusíte osobně navštěvovat jednotlivé okresní správy sociálního zabezpečení osobně či zbytečně telefonovat.

Diskuze k příspěvku má už 3 komentářů

  1. Věra Odpovědět

    Dobrý den mám nemocenskou od 29.01. 2018 a ještě my nepřišla nemocenke dávky moje rodné číslo je 69 57 10 49 35 děkuju Pupova Věra

  2. Jiřina Zacharová Odpovědět

    Dobrý den chci se zeptat proč mne nepřišli nemocenské dávky.Dnes je 28.4.2016 r.č.625403/0915.Předem děkuji Zacharová Jiřina

    • Markéta N. | Tým Příspěvky.cz Odpovědět

      Dobrý den,

      děkujeme za dotaz. Mrzí mě vaše těžkosti s výplatou nemocenské, musíte si zavolat přímo na správu sociálního zabezpečení a zeptat se na jejich infolince pro nemocenské dávky.

      Tel: 571 811 081
      Tel: 840 406 040
      Pracovnící správy sociálního zabezpečení Vám rádi odpoví.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *